Kongsi Resepi

Saturday, 21 April 2012

Seratus??

Ada apa dengan 100? 
Saja je nak buat entry dengan nombor 100...
Aku pernah buat entry pasal Titanic, ulangtahun tragedi Titanic ke 100 tahun. Rasa kejap je masa berlalu. Walaupun 100tahun dah berlalu, tapi misteri Titanic masih segar hingga ke hari nie. 

Selain daripada tue, baru lah hari ni, dapat folowers ke 100... Thanks ye sudi jadi followers blog yang baru nak membangun nie. Aku promote lah blog dia ni skali.. Dah alang-alang kan... :)



So, hari sabtu ni, korang pergi mane? Aku nak berjoging sat dengan adik.. Dah lama tak exercise nih.. 


2 comments:

Eyra Meow said...

cantek la akak nhe !! btw . congrats dha banyak follower :) teheww .

mieraahajis said...

@Eyra Meow --> hahaha. mane ada. tu sume anugerah ilahi.. :D