Kongsi Resepi

Friday 30 November 2012

Apa Iman Buat Kat Rumah During Weekdays?

Weekdays --
Terkenal dengan hari bekerja, hari bersekolah..
So, 
Pukul 9pg-6ptg,
Tak de sapa kat rumah...
Hanya dia "sorang" je..

Saya tak tahu apa itu NAKAL masa di usia ni. (Julai 2012)

Sebelum kluar rumah -- rumah kemas je..
Bila masuk rumah -- ada je yang bersepah kat hall. Lagi-lagi bola/kertas..

Rutin dia..
Pagi makan, main-main..
Then bila takde sapa layan.. 
Dia tido kat port biasa..
Amboi, dengan angin sepoi-sepoi bahasa di tingkap tu.
Kalau rasa nak selesa..

Sekarang ni, badan dia lagi panjang dari kotak! (September 2012)

Ni lah port saya tido. Katil bawah xbest, saya suka tido katil atas! (Oct2012)


Tak yah susah beli cakaran kuku tu. Pakai kayu pun da cukup. Hehe

Saya ni BZBODY. Kalau ramai lepak bilik, saya pun join skali. Takut kena tinggal umah  "sorang2".

Ada 1 baju customer di cover dengan plastik..
Tengah dia syok lompat-lompat,
Ntah macam mana, setengah dari plastik tu terkoyaaakk...
Lepas tu, blah, buat muka tak bersalah..

Then aku msg ayah, 
Suh bawa balik xtra plastik untuk baju customer ni.
Ayah msg -- 
Mintak kat Iman seringgit gantikan plastik. Nasib ayah cas kan.. Kalau mama cas kang, RM2.50.

-________-'''''''''''

Bila balik rumah tu,
Borak borak dengan Iman.. 


Talk man to man! --GEDIK--
-------------
Ayah  pernah tanya dia..
Agak-agak bila boleh bayar seringgit tuuu?? 

-_____________-'''''''''

WHY SO SERIOUS??

No comments: