Kongsi Resepi

Sunday 25 November 2012

ALPHA LIPID SDII semudah 1,2,3!

MAAF! Entry ni mengantikan kata diri yang sopan je. #SAYA

Assalamualaikum..
Alhamdulillah...
Akhirnya, termakbul juga projek saya..
Setelah dipendam sekian lama,
Fikir punya fikir..
Allah memudahkan urusan saya..

Atas bimbingan seorang kawan dan semangat si chenta hati...
Dengan ni saya menjual ALPHA LIPID SD II dan juga ALPHA LIPID LIFELINE...


ALPLHA LIPID SD II -- hanya untuk KURUSKAN badan sje tapi tak digalakkan minum sewaktu period.
ALPLHA LIPID LIFELINE -- untuk smua jenis masalah penyakit dia kawal fan juga Suppliment kesihatan yg terbaik abad ini. Daaaaan PALING BEST for PREGNANT WOMAN. BETUL!! Saya da minum.. Terasa segar je badan.. Sakit lelah pun da kurang.


HARGA??
Boleh PM saya. 
Saya memberikan harga yang terbaik!
Dan consultation percuma!!

Penghantaran by hand sekitar Lembah Klang, Cheras, PJ.
Warga Putrajaya/Cyberjaya, boleh amik by hand, jumpa saya di Perbandaran Putrajaya (Area Maybank/Berdepan Istana Kehakiman)

Ada yang macam ni??
Tak perlu risau..
Jangan fikir yang bukan2 hingga menyebabkan stress!
APLHA LIPID SDII ada penyelesaiannyaa..
Anda risau tak dapat makan makanan yang kegemaran dan menyelerakan ni dalam proses diet anda??
Jangan ingat perempuan je nak cantik, tapi lelaki pun ada juga untuk kelihatan tampan.. 
Kalau dulu, tak de sapa pandang, selepas guna ALPHA LIPID SDII ni, ramai yang tergila-gila kan dia.
Jejaka diluar sana, tak de benda yang mustahil.

Jangan terasa rendah diri dengan fizikal yang ada skang. 
Tapi yang penting, cuba dulu 1 tin untuk tengok perubahan dia..
Oh! Si KACAK!
Di syorkan untuk isteri yang baru habis pantang ataupun bakal-bakal pengantin!
Untuk mengembalikan bentuk badan idaman untuk tatapan bakal/suami.
Tak payah pergi ke "slimming-centre", buat temu janji, buang duit beribu-ribu tapi lambat hasilnya..

ALPHA LIPID SDII semudah 1,2,3!
Hanya dengan ALPHA LIPID SDII je dah boleh turunkan berat badan 3kg-5kg dalam seminggu..
Jangan malu jangan segan untuk bertanya lebih lanjut.
Tak rugi kalau mencuba untuk 1tin yang pertama. Tengoklah perubahan dalam masa seminggu.




Sesiapa yang nak beli,
boleh contact Saya a.k.a MIRA 0142322883 (mesej)
atau
layari FB untuk PM (klik gambar di atas).
TQ =)

2 comments:

AA said...

mmg alpha lipid ni ok. huhu. ramai yang guna,bagi komen pisitif. hehe *takpernah gune pun,sebab bmi normal. hahah

missmeraa said...

@AzyAdnan --> hehe.. baru nak menapak dlm bidang ni..