Kongsi Resepi

Wednesday, 21 November 2012

Lagenda Budak Setan 2 -- 'Katerina': Di pawagam 29 November!

 
Lagenda Budak Setan 2. 'Katerina': Di pawagam 29 November!
Dulu zaman sekolah, layan la novel2 ni..
Lagi-lagi dari penulis Ahadiat Akasha kaann..

Lagenda Budak Setan 2 -- Katerina 
Nak kluar kat pawagam tak lama je lagi...
Masa tgl LBS-1,
Pening la juga nak fahamkan jalan cerita..
Ni kene tengok balik cite sebelum ni baru la tak lost bila tengok LBS-2 nanti..

Ye la, 
Dah lama tak baca novel dia kaann..
Dan cite ni jugalah aku terfemesnya pokok rendang yang kat UPM tuu

Untuk trailer selanjutkan kat SINI


2 comments:

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

Ahlam pn xsabar nk tgok citer nih.... :) sbb novel nih antara novel yang terawal ahlam baca dulu...

missmeraa said...

@Ahlam Miera Amirul Shafie --> kene booking tiket awal. takut sold out macam twilight kann :D