Kongsi Resepi

Monday, 19 March 2012

Keajaiban

Tiga tahun telah berlalu. Alhamdulillah, awak sentiasa di sisi saya. Tiba-tiba, aku teringat keajaiban yang berlalu tiga tahun lepas dalam masa 5minit. Kenangan yang mengusik jiwa. 
Chheewaaahh! Acik kau.

There can be miracles, when u believe


Awak,

skang saya percaya keajaiban. Ia berlaku tanpa di duga. Memang tersentak.
Sungguh tak sangka.

Dan...
Maaf sebab saya hampakan request dari Puan Rehan.
Maaf sangat-sangat tapi saya puas.
Entah. Tak tahu sebab apa.
Suke sangat-sangat mcm ni 



      |
      |
      V

    


Walaupun malam tu ade benda yg tak best berlaku,
Kita boleh bersabar lagi kan.
Sabar sabar dan sabar.
Cume lambat dengan cepat je.


#Ini cerita TIGATAHUN lepas. 

2 comments:

Izman said...

Tiada satu insan pun didalam duania ini terlepas dr PERCAYA.......nice entry' :D

mieraahajis said...

keajaiban tu kan istimewa :)