Kongsi Resepi

Tuesday, 15 January 2013

Hari Hari Ada Azam

Macam biasalah kan...
Azam ni setiap tahun mesti kena renew...
Paling koman pun postpone je..

Yang aku ni, 
Hari hari ada azam..
Kadang kadang tu, terlepas arini,
Postpone esok..

Contoh, 
Nak bagi kete kemas jeee..
Hari pertama lepas cuci wangi-wangi kete kasi hensem..
Masa tu la excited sikit..
Masuk hari ke3,
Ambik!!!


Ada je resit tol, kertas-kertas iklan...
Dari xde pape kat poket belakang tempat duduk,
Ada je barang-barang yang terselit kat poket tu..
Bonet tak usah cakap..
Kemas punya kemas nak bagi space/ringankan beban kete,
Ada je barang..
Nak buang, sayang..
Nak letak dalam rumah, ada kegunaan nya nanti kalau emergency...
Haiiihh!


 Part Servis kete pulak, 
Kali pertama beria la,
Lepas ni target setiap 5000km je, 
Hantar servis..
Paling lama pun, 
3bulan skali..
Last-last, postpone bulan ke4,
Postpone lagi bulan ke5..
Bukannya apa,
Kita hanya merancang Allah yang menentukan segalanyakaaann..
Kadang-kadang duet yang nak servis kete tu la kena guna untuk emergency kaaann..

Macam mana nak berubah ni...?
Banyak lagi benda slalu kena postpone macam ni...
Waktu keluar rumah untuk pergi kerja.
Dari pukul 7pg keluar, last last melekat pukul 715pg baru nak kluar rumah... 
-.-'''''

3 comments:

AyueJean said...

Azam kawan sekolah AJ pun, hari2 Azam...
EH?? Takde kena mengena.....
hehehhehe..

missmeraa said...

@AyueJean -->
hahahahh..
azam tempat baru..
searching jodoh x? hahaha

Anonymous said...

dating website software script [url=http://freeinternetdating.info/brides/pink-brides-tote-bag]pink brides tote bag[/url] who is jensen ackles dating
carbon dating model http://freeinternetdating.info/meet/meet-and-fuck-my-favorite-guide speed dating and charlotte nc
self-acceptance dating [url=http://freeinternetdating.info/brides/pictures-of-hot-brides]paggan wiccian online dating service[/url] columbus ohio dating