Kongsi Resepi

Monday 14 January 2013

Alhamdulillah.... Akhirnyaaaa!

Kalau sebelum ni,
Aku dalam dilemma tak tahu nak pergi ke tidak..
KALAU DAPAT OFFER JOB BARU NI...

 
2-2 ada pro n contra..
Antaranyaaa..
Baru ni dah jadi permenant staff..
So, baru dapat merasa kenaikan gaji kann..
Tapi memikirkan benefits yang kurang 2kali ganda dari cpmpany baru ni...
Jadi....
Dan dengan tenang nyaa.. 
Better aku terima kan..
Kalau ni dah rezeki aku..

Penantian selama ni..
Cheewaaahh..
Macam lama la sangat kann..

Tapi lama la juga nak tunggu confirmation dari pihak sana.. (pffff)
Seminggu je pun nak tunggu jawapan lepas interview.. 
Kejap tadi, barulah dapat feedback!
Job idaman hati selama ni tercapai akhirnya...
Alhamdulliah dengan rezeki dari mu Ya ALLAH..
Semoga kau memberkati segala rezeki yang ku cari selama ni...


Kerja kat tempat praktikal dulu..
Cuma kena pergi side la..
Gaji yang dioffer...
Alhamdullillah...
Dengan bersabar insyALLAH akan dapat rasa kenikmatan yang tak terjangka kann..

Mula-mula awal februari,
Request lepas cuti raya cina,
Dah alang-alang, maybe start keje 1March2013!

Last MC, masa aku kena tahan wad 2009..
Lepas ni nerves la balik..
Ngeri nak tengok angka kat penimbang berat nanti!

 

Kena la apply cuti utk MC and sain offer letter!


pssst...
Opismate lama dulu dah mulakan kerjaya baru arini..
Aku plak dapat goodnews!
Alhamdulillahhhh untuk kita!

1 comment:

Ayue Rejaluddin said...

Alhamdulillah... Rezeki tahun baru...
Kalau rasa banyak benefit, pegi je..
Untuk diri sendiri jugakkan.....
Sekarang ni musim orang bertukar keje kot... =D
Apapun TAHNIAH..

Pssstttt : Dah pakai domain nampak..