Kongsi Resepi

Sunday, 9 September 2012

Short and Simple. #Raya2012

Sekejap je bulan Syawal nak habis dah..
Ikutkan, ni minggu ke3 kite beraya kaaann..

Orang lain dah habis cerita pasal minggu pertama raya...
Dah masuk travel rumah terbuka dah....
Aku tak habis lagi kisah pasal raya..

Tahun ni sambutan raya OK laaahhh..
Rutin tahunan rumah terbuka takde tahun ni...

Background dinding rumah atok aku, meriah you allsss...
Kelas kau maria!
Hijau menyalaa haaa...

Kalau tahun lepas ada outdoor sesion,
Tapi tahun ni indoor je la...
Apa tak nyee..
Hijau kemain warna dinding rumah. Hehehhee

Kalau tahun lepas,
Dalam 1 hari pergi menziarah rumah sedara dlm 6,7 buah rumah,
Tapi tahun ni, sehari pun tak sampai 4 buah rumah..
Mungkin sebab arwah atok+nenek Melaka dah tak da..
#Rindu!!!

Aktiviti masa raya,
Pergi tengok wayang, layan coconut shake, main layang-layang...

Layankan je lah gambar raya nih..!

Mak guwaa yang model DSLR tu!





Da habessss... Legaaaa!


2 comments:

Lang Radzlan said...

Eh meriahnya..bestlah :)

missmeraa said...

@Lang Radzlan --> mujur lah adik beradik mama+ayah i ramai.. :D