Kongsi Resepi

Thursday, 2 August 2012

Buttermilk "plays" with her "friends" :)

Selalu kita tengok kelincahan anak kucing yang sedang membesar kan..
Lincah, aktif, lompat sana, lompat sini..
Koyak kain, langgar baju yang dah berlipat,
"Kemas"kan rumah...
Walaupun nakal, tapi doranglah boleh hilangkan stress kita..
Hilang segala masalah kejap...

Kali ni, aku share kan kat korang 1 video nih..
Memang lucu giler..
Tak padan dengan kecik..
Suka-suka je tendang kawan dia..
Lompat-lompat..
Amboi!!!

Tengok kelincahan yang sekor tu,
Teringat Iman kat rumah..
Sejibik perangai Iman..
Lagi geram bila Iman main syok sendiri..
Sendiri tolak elmo, sendiri lari..
Dah lah lari senget sambil bulus ekor kembang-kembang...
Rindunyaaaaaa...



Kawan dia yang tak bersalah, jadi mangsa....
Piat telinga yang comel tu kang!!

P/s: Nanti aku upload video Iman and entry baru pasal dia..

2 comments:

nadia farhana said...

hehe comel ada kelakar pn ada

missmeraa said...

@nadia farhana --> geram tgk si lincah tuuu