Kongsi Resepi

Monday, 25 February 2013

With Love -- 5Hari Lagi..

Pejam celik pejam celik lagi 5hari je berkhidmat kat PPj ni..
Kejap je masa berlalu..

Haiihh..
Tak caya dalam masa 5bulan ulang alik dari KL - Putrajaya..
Kalau skang ni perjalanan ke tempat kerja tak jem..
Cuma perjalanan tu rasa jauh la kan..

Tapi lepas ni akan mengharungi kesesakan lalu lintas..
Walaupun tempat tu dekat..
Takut, nerves, excited semua ada dalam diri ni..
Minggu depan bermula lah rutin baru..

Hari ni...
Hurm..
Siapkan kerja-kerja yang patut disiapkan sebelum tinggalkan tempat ni..
Lagi dekat tarikh nak tinggalkan tempat ni,
Lagi excited nak datang kerja..
Tapi tak semua orang macam tu.. #katabosakulah

Macam sekolah dulu.. 
Masa form 5,
Dah tahu tu tahun terakhir sekolah, 
Attendance full!!
Kalau sebelum ni pening skit, tak g sekolah.
Tapi masa tu, sanggup kau pergi sekolah..
Tu semua kenangan..
Bukan apa.. 
Kita sendiri dah tahu kan lepas ni kita takkan jejak balik ke tempat tuu..
Dan semua ni akan tinggal kenangan jee...


Taktahulah kenapa berdebar-debar jantung ni..

2 comments:

AyueJean AJ said...

Ingatkan 5 hari lagi nak pak pung pak pung...
Hehehehhe..

AyueJean AJ said...

Datang Tag..

http://ayuejean.blogspot.com/2013/02/1st-giveaway-by-zura-online-shopping.html