Kongsi Resepi

Wednesday, 27 February 2013

Sakit Tu Kan Hanya Ujian

Makin nak dekat hari dia..
Masa ni lah sakit datang menyerang!

Demam, selsema, sakit tekak...
Alaahai...
 Takpe.. Think +..
 Allah nak hapuskan dosa-dosa kecil dalam diri ni..

Dan pada masa yang sama dah lama tak sakit..
Rasanya sejak kerja tempat baru, baru sekali amek AL..
Then kerja non-stop except public holiday..

Pelik juga,,,
Dalam bilik NMS tu,
Sejuk dia sampai ke tulang..
Sebab tingkat bawah ni bilik Server...
Tapi jarang pulak kena demam..
Selalu pun selsema je..
 
Tu yg kalau lepas makan tengahari..
Syokk oo lepas tu tido..
Tapi tak elok kan.. Nanti GEM's!
hehehehe..

Bos pun ada suruh amek MC..
Tapi aku taknak..
Rasa rugi ooo..
Ye laa..
Kurang 2 hari lagi je kerja kat sini..
Lepas tu dah xde dah kaaann..


 
Hari ni, 
Dah 5tin 100plus aku balun sejak pukul 7.15pg tadi...


 

1 comment: