Kongsi Resepi

Friday 22 March 2013

Teambuilding di Bukit Tinggi -- Part2

Lepas dah breakfast,
Game dimulakan..
Malam sebelum tu,
Kiteorang diamanahkan untuk menjaga sorang sebiji telur.
Kumpulan dibahagi kepada 2 kumpulan.
Kiteorang di asingkan dengan menggunakan kereta bos je.
Kumpulan aku side driver,
Kumpulan aisa, side sebelah driver.
So, tak boleh lah nak tau strategy kumpulan dorang.
Hehehehe..

Kenapa group aku 4? Act aku sepatutnya jadi organizer je, tp bos kesian, so join la group. Dengan syarat, aku tak leh interframe lebih. Tolong tampal apa yg patut je. 
Tak fairlah untuk group ni yang ada 3 org je kan. Ni pun sebab sorang dah kena hantar balik rumah.
Barang yang bos bagi
hardisk, telor, sole-tape, straw, penutup botol spray, belon dan sehelai kertas A4.

hardisk-server
telor - storage

Gunakan daya kretiviti macam mana xnak telur tu pecah.(kirenya storage tu takkan crack/rosak)
Benda ni bila da siap, akan di lepaskan di atas jalan tar.
Agak-agak kuat tak impak dia?
Hurmm.. 

Bila dah siap, present pun macam main-main.
Dan tanpa di duga, 
Game yang bos buat ni,
Aku dapat task kat tempat keje baru ni. Hehehee

Bila dah buat testing, 
Group aku menang.
Walaupun design tu buruk. 
Hadiah?
Menang dapat voucher jusco RM80,
Kalah dapat pendrive 16g!
#nak pendrive......

Dari pukul 10-pukul1ptg.
Then siap2 untuk checkout.
Tapi tak balik KL terus,
Kite singgah ke Colmar Tropicale..



To be continue...

No comments: