Kongsi Resepi

Friday, 1 March 2013

Soalan Cepu Emas


Agak-agak korang,
Tau tak contoh-contoh soalan cepu emas ni..?

Hehehehe..
Paling e-no-ying..
Salah satu soalan yang paling femeeeeesss..

Bila nak kawen??
Kaaaaannn.
Betul tak betul tak betul taaakk?


Jawapan retis aku..
Bulan 4 tapi tak tahu tahun bilaa..
Hehehehe..

Selalu yang bertanya makcik yang debom debom gituuu..
Makcik sendiri pun tak tahu kan bila saya nak kawin..
Ni kan pulak saya sendiri pun tak tahu bila jodoh saya akan sampai..
Apa kata Makcik sendiri tanya kat "pencipta" saya..
:D

Esok adik sepupu aku kawen..
Balik kg. esok..
Confirm kena tanyaaa..
Kecik ati tu memang ada sikit..
Tapi tak de sapa pun faham apa yang kite rasa..


Jodoh tu kan rahsia Allah..


2 comments:

Yumida Huda said...

soalan hot tu kannn..olwes org tanye..
follow sini..jemput ke blog

missmeraa said...

@Yumida Huda tau xpe..
sentiasa..
lagi2 kalau pergi kenduri kawen,
jumpa kawan2 mak ni haaa..