Kongsi Resepi

Tuesday, 9 October 2012

Persekitaran Baru, Pengalaman Baru

Alhamdulillah...
Setelah sekian lama menunggu.. Lama ker??
Ada juga rezeki..

 

Hari ni, hari ke2 memulakan kerja di tempat baru..
Tapi jauh sket la dari rumah..
Ada pro & contra kerja lama dan baru..
Ada kurang ada lebih..
Atleast, dapat juga menimba pengalaman yang baru..

Cam tak caya dah setahun setengah kerja kat tempat lama..
Dulu masa sekolah, berangan bila lah agaknya dapat kerja kat bangunan ni..
Kalau dulu, tempat kerja lama environment sunyi jee..
http://dsc.propwall.com/photos/1683128/P1080171.JPG
Yang ada Fb n Gossip.. hehehhe
Bila kat sini terkejal kejap..
Sebab bising, ramai staff n Fb kene blok..
Hohohoho..

2Minggu lepas rezeki exam SPA,
Minggu ni plak memulakan kerjaya baru..
Company IT..
Nasib lah tempat kerja ni menghala ke Cyber/Puchong..
Kalau ke  KL, parah ooo nak tempuh jem..
Pagi n petang orang balik kerja semuanya jem sebab majoriti kerja site KL..
Memanglah bangunan Telekom Rebung tu sebelah je dengan rumah..
Tapi nak ke telekom tu,
Masa jem die boleh sampai ke Sunway Pyramid..

Moga Allah permudahkan urusanku ini.
AMIN...  

2 comments:

AyueJean said...

Congrats....
Keje kat mana?
Tak faham yang tang Cyber/Puchong pastu Menara Rebung....
Huhuhuhu...

missmeraa said...

hehe..
kat puchong, dpn IOI mall..
menara rebung tu telekom kat jln pantai bharu..
dekat mmg la dekat tapi jemm :(
#amboi awak..!