Kongsi Resepi

Friday 12 July 2013

Empat Bulan Kemudian

Hari ni genap 4bulan kerja kat tempat baru.. 
Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar..
Adat bekerja, ada pasang surut dia kaann..

Wekend 2minggu lepas aku kene kerja,
So, bos bagi book off -- cuti weekdays ;)
Kalau cuti weekdays, sure-sure boring tak de g mane..

Barulah aku teringat,
Baju kurung yang aku tempah kat officemate lama, 
Tak amek-amek lagi..
Lama betul diperamnyaa..

So da alang-alang cuti 3jun2013 tu, 
Jum kite terjah dorang kat tempat keje..
Workstation lama..

Benda tak dirancang,
Kalau dirancang, tak jadi plak plan kan..

Dating ngan chenta-hati dalam tengahari,
So, sempatlah pagi tu g terjah dorang..

Paling best of course la kan tempat jauh lagikan dikenang inikan pula tempat bergosip you'olls!
Hehehehe...
Nak naik atas pun aku cam tak percaya dah sampai sini..



Masuk bilik NMS tak sempat bagi salam -- "SURPRISEEEEE"
Hahahaha..

Dari pukul 830-2ptg lepak kat sana..

Nasib baik dorang tak bz..
Allah permudahkan segalanyaa :)

Jumpa Aisa, Ben, Apis, Hazri, Khairul 
Hahahaha.. Ada moment yang paling kelakar..
Orang kate, angan-angan jadi realiti haa gitu..
#Aisa, jangan gelak!!
Mak never masa tuuu







Staff sana ingat aku datang nak anta kad kawen..
Amboi... 
Mungkin next trip InsyaALLAH :D
Semua dah kawen ye kecuali Aisa and Hazri..
Wiwiwiwiww  c(=

Masa cepat betul berlalu..
Pukul 2 dah gerak, jumpa chenta-hati plak..
3minggu you'olls tak jumpa dia. 
Jumaat dah fly ke Terengganu..
Minggu depan plak dah puasaaa kaaann.. 

BTW
Dalam bilik NMS ni, 
Kiteorg ber2 je pompuan..
Bila aku da resign, Aisa tinggal sorang,
Budak yang replace aku tu lelaki =.=''
Kiteorg vendor yang berlainan company.. 

No comments: