Kongsi Resepi

Sunday 3 June 2012

Fa-10

3-JUNE-2012

Nama penuh Fatin, nama bajet nak tulis dalam ic Fa-10 (ten), org duk panggil, ten ten ten!
Adik aku yang dikategorikan bz body lah juga, sibuk nk tahu pasal hal org2 tua, then suka menyelit-nyelit kalau duduk antara kiteorang..

Yang aku ingat, masa kecik-kecik, dia suka isap puting, last-last gigi jadi gua. Nak ilangkan tabiat dia tue, kiteorang saiko dia, kate dah besar, gigi ko tak cantik, lalat masuk, eeee.. ada lobang, gigi tajam... terus dia berenti. Hahahaha...

Dia juga, aku pernah patahkan gigi dia. HEBAT TAK? Hahahhaha..

Tak lah, masa tu sekolah rendah, gigi die dok goyang-goyang je.. Aku tengah makan ni, boleh plak dia suh tumbuk mulut dia, dia yang volenteer, dengan syarat jangan cakap akak yang buli kau eh... Aku tumbuk tak de lah kuat sangat, as long as gigi tu patah, tu je. Dia juga kuat menangis dan kecik-kecik kiteorang panggil dia baby.

Ye la, tak tau pulak akan dapat coming baby kan, sebab gap dia dengan si bongsu 7 tahun.

Sekarang merupakan student UiTM Jengka, cos Diploma Banking. Lagi 2 tahun nak abes! 
Slamat berjaya ye.

Selamat Hari Jadi, Moga dipanjangkan umur, dan banggakan lah mama dengan ayah! :)
K, BYE!!

#Yang dok nanges tuh!

#Si kecik tu merangkap anakbuah dah!

No comments: