Kongsi Resepi

Monday 10 June 2013

With Love -- PPj Team (P2)

Tengah boring harini. Lagi-lagi mondayblues youuu!
Tetiba teringat workstation lama..
------------
Lagi seminggu nak anta surat resign,
Macam-macam pujuk rayu aku dapat..
Lagi-lagi dari bos.

Sebab nak sangat replace kan tempat asst. dia..
Budak-budak ni pun ada juga mengharap.
Dorang kata dah selesa dengan aku.
Aku boleh merubahkan performance ex-staff yang akan aku replace ni.

Aku dalam dilema la juga kadang-kadang fikirkan benda ni..
Sampai kena naik meeting la..
Dah tu, bos siap tanya berapa aku nak..
Then lagi dekat nak benti,
Lagi la ada xtvt dengan team ppj ni.
#Sajeje taw!

Tapi takpelah..
Anggap aku tak de rezeki kat tempat sekarang..

Haritu hantar surat resign,
Baru ingat nak personal serahkan surat tu..
Ntah macam mana, tiba-tiba budak ni muncul,
Nak tengok apa keputusan aku..

End-up, surat resign terpaksa diserahkan..
Dorang kate, bos muka lain bila aku bagi surat tu..
Dorang pun mengharap yang aku akan berubah fikiran..
Tapi lain plak sebaliknya..
Takpelah.. Lepas ni kite keep in touch k.


No comments: