Kongsi Resepi

Monday, 6 May 2013

Keputusan PRU13

Beria malam tadi nak tunggu..
Pukul 9, 10, 11.30pm..
Keputusan rasmi tak kluar lagi untuk Lembah Pantai..
Tapi parti ni dah meraikan kemenangan dorang..

Pagi ni,
Keputusan PRU13


Dah nampak??

Allah dah bagi isyarat dah tu.
PAS bermatian sokong DAP apa DAP balas.....
Takkan nak jadi Singapore ke-2???
Iqraq. 

Kita diberikan peluang utk MEMILIH
Kita telah membuat PILIHAN & MEMANGKAH.

Namun, ini ke keputusan yg kita nak? 
Tepuk dada tanya selera. 
Dah tiba masa utk kita bersatu.Sedih dgn apa berlaku. 
Terus pk anak2 cucu & generasi akan dtg.

BERSATULAH MELAYU ISLAM. 

Walaupun Raja Nong Chik tewas di P121 Parlimen Lembah Pantai, 
namun aku tetap nak ucapkan ribuan terima kasih atas usaha dan jasa beliau selama 4 tahun beliau jadi Menteri Wilayah dan membantu kawasan Lembah Pantai...

So lepas nie tak payah la sibuk-sibuk nak tolong...
Biar lah YB tu buat kerja plak..you go back to your business and keep Pusat Khidmat Masyarakat BN running as usual...
Thanks again RNC...!!!! 


P/s : Pendapat ikhlas bagi org yg cetek ilmu.Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh, bertelagah kita parah, bersengketa akhirnya kita yg RUGI!! Perlukah kita yg RUGI???? Renung2kan.. 


2 comments:

Aniq Bukhary said...

Itulah pilihan rakyat.. apa pun keputusan kta terima dgn tangan terbuka... :)

AyueJean AJ said...

Betul tu...
Apapun RNC terbaik!