Kongsi Resepi

Saturday 28 June 2014

Farewell Dan Makan Tengahari

Projek kat PNB dah close deal, so, team kitorang kena balik ke HQ. Sebelum sume kene transfer ke projek lain termasuk aku yang akan resign, bos ajak pergi lunch sebelum nak puasa ni.

Lastday sebelum balik HQ
So, bos decide nak makan kat Kenny Rogers, Aeon AU2. Team kitorang 14 orang je umpama reunion.
Kejap je dah setahun setengah dengan dorang. Masa kat PNB dulu, macam-macam aku belajar. Sampaikan kerja hari weekend lah.

Kitorang ada 5perempuan dan selebihnya lelaki. So nak cuci mata, harapanlah! Sebab sumenye bapak2 orang, bak kata Kak Hai, nak jadi no.1 takde, yang ada no.2,3 dengan 4 je tinggal. Hihihihi

 

Tu dulu, skang tinggal 3 perempuan dan 7 lelaki. Kalau aku sorang je, then dak laki yang lain nak kluar gi minum/breakfeast, aku ikot!! Tak berani aku tinggal sorang2. Sebab tempat kitorang duduk ni, bangunan ni dah kosong dalam setahun lebih. Yang had ramai orang, bangunan lagi 1.

Aku menghitung hari last day kat sini. Skang ni dalam 2 minggu, duk pergi balik kerja, sampai ofis, surf internet je. Yang kena block, mediasocial, nasibbaik blogspot dorang tak blok.

  
Farewell sebelum dorang pergi projek lain. Ada yang nak resign -- aku lah tu. Hihi 





No comments: