Kongsi Resepi

Friday 1 March 2013

With Love -- Last Day

2,3 hari kebelakangan ni..
Murah rezeki sentiasa..

Malam tadi plak bos open table..
Sempena #sempenalahsangatkannnn dah siapkan report untuk 3bulan dalam masa sebulan..
Penat, stress, poyo semua ada kat user ni..

PC korang problem pun,
Korang panggil juga vendor dari IT ni kaann..
Haiihh..

Dan juga last minit lagi 2hari nak submit ada pegawai ni,
Request nak extra option dalam report tu..
Memang tak la aku nak buat..
Dah la OT tak nak bayar kaaann..

So,
Aku buat apa yang dirancang dengan bos je..
Malas nak buat yang request last minit da..
Ni sepatutnya keje dorang..
Tapi kite plak yang kena..
Sabar je laaaahh..

Berbalik cerita kat baris ketiga tadi..
Lepas balik kerja..
Semua staff zaaasss ke MAEPS, MARDI Serdang...
Makan steamboat..
Hohoho..

Seharian "berpuasa" nasi..
Sebab nak kosongkan perut untuk diisi malam tadi..

Lapar kaann..
Memang puas lah makan non-stop..

Tapi aku kena makan control..
Sebab dah ada hint hint tak sehat ni..
Muka da start gatal sikit2..

So, sebelum jadi pape,
Baik aku benti kan jap..

Dah habis makan semua..
Bermula "mesyuarat tender 1juta"..
Di mana aku duduk di kepala meja,
Kena lah beri ucapan serba sedikit...
Tanpa sedar,
Sebak tu datang dengan tiba-tiba..
Gambar gegar!

Sesi terima kasih, minta maaf dan halalkan semuanya...
Acik nangis masa ni.. Hohohoho...







Lutfi - Pencinta kucing!
Arvin - Budak Praktikal
Dzarhan - Taksub dengan kereta Honda
Aisa - Minah rempit ok!
Khairul - Si adik bongsu dan masuk kerja sama dengan aku :'(
Afa - Si boroi! :D
Fity - Ini suami orang!

Dorang ni semuanya umpama adik aku (kecuali Lutfi sebab sebaya) tu pasal dapat gelaran kakyong! 
Bos dan Zaid (cuti 2bln-excident) je tak de dalam gambar.
Bos pun aku bahan panggil abanglong!

Aduhaii..
Sayu je hati nak tinggalkan korang..
Ada rezeki, dan masa kite berjumpa lagi ye..
Keep in touch!


No comments: