Kongsi Resepi

Friday 17 August 2012

Duit Raya

Ada yang belum tukar duit raya?
Macam tahun lepas, minggu ke-3 puasa aku tukar..
Tu pun semua bank ramai time lunch.
Nasib ada "bank kecik.."
So, tak ramai orang lah..
Tu pun cukup-cukup dengan yang aku nak tukar..

Tahun ni....
Puasa ke-5 aku dah siap-siap tukar duit raya.
Fuhh..! Ngam-ngam sejam rehat tuk tukar duit raya..
Nasib Dataran Maybank kat sebelah opis ni jer...
Tu pun ngeri aku dengar bila kakak kaunter tu ckp, 
"Duit baru habis, habislah."



Alhamdulillah..
Tahun ke-2 sebagai pemberi.
Macam tahun lepas, "pulang modal" duit raya I..
Tahun ni, agak-agak jadi lagi tak?
Hehehehe..



Dah buat listing awal-awal dah..
Takut kang, terbagi sorang 2sampul, over budget nanti..
Jum isi duit dalam sampul..
Masa ni la best suh dorang buat "drama ampun" depan aku..
Huahuahua..

Inilah Iman.. :D
Saya spesis Siamese Cat!

p/s: Mood dah ke laut da ni......

No comments: